Ikony Social Madia w profilu firmy Google – jak skutecznie dodać linki?

Google umożliwia firmom dodawanie linków social media do profilu firmy Google. Poprzez umieszczenie ikon mediów społecznościowych w wizytówce możemy polepszyć obecność online naszego biznesu, poprawić widoczność firmy oraz zwiększyć zaufanie wśród klientów. Sprawdź jak w prosty sposób dodać linki social media do swojego profilu, by w pełni wykorzystać potencjał wizytówki Google.

Ikony Social Madia w profilu firmy Google
(Ocen: 22)

Aby ułatwić właścicielom firm budowanie silniejszej obecności online, Google w październiku 2023 roku wprowadziło możliwość dodawania linków do profili społecznościowych w profilu firmy Google. I choć funkcja która umożliwiła firmom prezentowanie ikon Social Media bezpośrednio w wizytówce Google dostępna była już od dłuższego czasu, to obecnie jest znacznie łatwiejsza w implementacji.

Ikony Social Media w wizytówce Google

Ikony Social Media w wizytówce mogą pomóc przedsiębiorcom w budowaniu swojej marki online. Oto kilka korzyści, które właściciele firm mogą osiągnąć dzięki tej funkcji:

Ikony social media w wizytówce Google
  • Zwiększona widoczność: Linki do profili społecznościowych bezpośrednio w wizytówce Google zwiększają widoczność Twoich kanałów społecznościowych. Może to przekładać się na większą liczbę obserwujących i interakcji.
  • Ułatwiona komunikacja: Klienci mogą łatwo znaleźć Twoje profile społecznościowe i skontaktować się z Tobą przez swoje ulubione platformy.
  • Większe zaufanie: Prezentowanie aktywności na platformach społecznościowych może budować zaufanie wśród potencjalnych klientów, pokazując, że Twoja firma jest transparentna i angażuje się w dialog z klientami.
  • Zintegrowane doświadczenie: Dzięki tej funkcji, Twoja obecność online staje się bardziej zintegrowana i spójna. Ułatwia klientom znalezienie ważnych informacji o Twojej firmie w jednym miejscu.
  • Lepsze zarządzanie reputacją: Możliwość szybkiego przejścia do Twoich profili społecznościowych ułatwia klientom pozostawianie opinii i śledzenie aktualizacji. Pozwala na lepsze zarządzanie reputacją firmy w środowisku online.

Korzystając z możliwości dodawania linków do social media w profilu firmy Google, przedsiębiorcy mogą znacząco zwiększyć swoją obecność online i zbudować silniejsze relacje z klientami na różnych platformach społecznościowych.

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE ONLINE:

„Pozycjonowanie lokalne w Google”

Sprawdź jak samodzielnie i w łatwy sposób pozycjonować Lokalną Firmę w Google, by budować bezpłatny strumień klientów?

Jakie profile społecznościowe można dodać do wizytówki Google?

Profil firmy Google umożliwia dodanie linków do wielu popularnych platform społecznościowych, takich jak:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • TikTok
  • Twitter (X)
  • YouTube

Warto skorzystać z tej funkcji aby ułatwić klientom odnalezienie naszych social media i tym samym zwiększyć ilość obserwujących nas osób.

Jak dodać linki social media do profilu firmy Google

Aby dodać linki social media w wizytówce należy wykonać następujące kroki:

  • Otwórz profil firmy Google
  • Kliknij Edytuj profil
Profil firmy Google - edytuj
  • Przewiń do zakładki Kontakt
  • Odnajdź pozycję „Profile społecznościowe
Profile społecznościowe - profil firmy Google
  • Kliknij Dodaj
  • Wybierz z listy jaki profil społecznościowy chcesz dodać i wstaw link
  • Jeśli chcesz dodać kolejny profil, kliknij w przycisk „+ Dodaj profil społecznościowy
  • Pamiętaj żeby na koniec zapisać wprowadzone zmiany klikając przycisk Zapisz

I to wszystko, ikony profili społecznościowych powinny pojawić się na Twoim profilu firmy zaraz po zatwierdzeniu zmiany przez Google.

Jak edytować lub usunąć link do social media z wizytówki?

Aby edytować lub usunąć dodany profil społecznościowy musisz ponownie wejść w edycję profilu firmy Google. Następnie jeśli chcesz usunąć link kliknij ikonę kosza na śmieci z prawej strony linku danego profilu społecznościowego. Jeśli chcesz go edytować, po prostu wklej nowy link w miejsce starego. Pamięta aby zapisać dokonane zmiany.

Profile społecznościowe w wizytówce Google – co warto zapamiętać

Dzięki funkcji dodawania linków do social media w Profilu Firmy Google, firmy mają teraz jeszcze więcej możliwości prezentowania swojej obecności online. Włącz tę funkcję już dziś i zobacz, jak może ona pozytywnie wpłynąć na Twoją markę w świecie cyfrowym. Kierując klientów do swoich social mediów, zdobywasz nowych obserwujących, budujesz zaufanie i zwiększasz widoczność swojej działalności.

Chcesz dowiedzieć się więcej, w jaki sposób Twoja firma może być jeszcze bardziej widoczna w internecie? Zapraszamy na nasze bezpłatne szkolenia z pozycjonowania lokalnego w Google.

FQA – ikony Social Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *