Jeśli myślisz o zdobywaniu lokalnych klientów z Google to dobrze trafiłeś!

Kompleksowa usługa budowy strony internetowej wraz z pozycjonowaniem lokalnym w Google i Mapach Google

Aby to osiągnąć należy spójnie zadbać oraz zintegrować te 3 elementy:

Kompleksowa oferta 3 kroki do zdobywania klientów z Google - 3 kroki
1. Strona WWW: Dobrze zoptymalizowana pod SEO, szybka, responsywna i dostosowana do Twojego biznesu.
Google Maps icon2. Wizytówka Google: Zoptymalizowana, aktywnie prowadzona i prawidłowo zintegorwana ze stroną internetową.
SEO icon3. Aktywne działania SEO: Prowadzone zarówno na stronie WWW, wizytówce Google oraz zdobywanie popularności w internecie (backlinki, katalogi NAP).

Zobacz wyniki firm, które dobrze wykorzystują potencjał pozycjonowania lokalnego w Google. Ty także możesz być na ich miejscu!

Czy wiesz, że dobrze zbudowana i zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google strona internetowa wraz ze zintegrowanym Profilem Firmowym w Mapach Google to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów dla lokalnych biznesów w 2024r.?

To mogą być 10, 100, a nawet 1000 klientów miesięcznie i to praktycznie bezpłatnie!

Firma: Medined
Branża: Medyczna

Odnotowała aż 2 682 kliknięcia w przycisk Trasy Dojazdu (nawigacja) w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Medined
Branża: Medyczna

Odnotowała aż 1 013 połączenia z Wizytówki Google w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Medined
Branża: Medyczna

Odnotowała aż 988 kliknięcia prowadzące do strony WWW w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: JustFriends
Branża: Restauracja

Odnotowała aż 7 342 kliknięcia w przycisk MENU w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: JustFriends
Branża: Restauracja

Odnotowała aż 1 479 połączenia z Wizytówki Google w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: JustFriends
Branża: Restauracja

Odnotowała aż 19 463 interakcje z Profilem Firmy Google w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Centrum Rim
Branża: Przedszkole

Odnotowała aż 1041 kliknięcia prowadzące do strony WWW w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Centrum Rim
Branża: Przedszkole

Odnotowała aż 2 299 interakcje z Wizytówką Google w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Centrum Rim
Branża: Przedszkole

Odnotowała aż 647 połączenia z Wizytówki Google w ciągu ostatnich 5 miesięcy

Firma: Semola
Branża: Pizzeria

Odnotowała aż 1 523 kliknięcia w przycisk Trasy Dojazdu (nawigacja) w ciągu ostatnich 4 miesięcy

Firma: Semola
Branża: Pizzeria

Odnotowała aż 633 połączenia z Wizytówki Google w ciągu ostatnich 4 miesięcy

Firma: Semola
Branża: Pizzeria

Odnotowała aż 1 603 kliknięcia prowadzące do strony WWW w ciągu ostatnich 4 miesięcy

Takie wyniki są możliwe dlatego, że Google to niekwestionowany nr 1 na świecie jeśli chodzi wyszukiwania lokalnych firm

Zapewnie zdarzyło Ci się szukać jakiejś firmy w okolicy, czy to restauracji, fryzjera, apteki czy prawnika. Jestem przekonany, że robiłeś to w Google lub Mapach Google. Ja też dokładnie tak robię. Tak robi ponad 92% osób, które szukają jakieś firmy w internecie. Tak robią także Twoi klienci. Zresztą zwróć uwagę na te oficjalne statystyki – link.

%
OSÓB

92% gdy szuka czegoś w internecie robi to w Google – także lokalnej firmy. Jeśli nie ma tam dobrze widocznej Twojej Firmy to zyskują Twoi konkurenci.

%
Wyszukiwań

aż 46% zapytań w Google to zapytania tzw. lokalne. To znaczy, że prawie połowa wyszukiwań dotyczy LOKALNEGO RYNKU -to ogromny potencjał dla lokalnych firm.

💡 Wniosek:

jeżeli Twoja firma jest dobrze widoczna w Google i Mapach Google to możesz zbudować swój niekończący się strumień lokalnych klientów. Który zbudowany raz może przez wiele lat rozwijać Twoją firmę.

Nasuwa się pytanie: Co zrobić żeby być dobrze widocznym?

Bardzo dobre pytanie… najpierw trzeba zrozumieć czym ona właściwie jest. Kliknij w wideo poniżej, gdzie w krótki i prosty sposób wyjaśniam co to znaczy tak naprawdę ta “widoczność” w Google i Mapach Google.

Pewnie jesteś zaskoczony, że tak to działa – ja też byłem jak to odkryłem. Poniżej możesz zobaczyć efekty odpowiedniej optymalizacji i pozycjonowania wizytówek klientów.

Widoczność wizytówek naszych klientów

Przedstawiamy efekty naszej pracy – optymalizacji i pozycjonowania profili firmy Google (wizytówek).

Poniżej znajdują się raporty widoczności Wizytówek którymi się zajmujemy.
Przedstawiają zmiany pozycji w Mapach Google i w lokalnych wynikach wyszukiwań po naszych działaniach.
Kółeczka oznaczają pozycję GPS osoby, która szuka tego typu firmy, a liczby oznaczają pozycję w wynikach wyszukiwań.
Czerwone kółeczka oznaczają pozycje poza pierwszą dwudziestką (20+ to bardzo NIEdobrze).
Zielone kółeczka oznaczają pozycje TOP 3 (1-3 to BARDZO DOBRZE)
Im wyższa pozycja (najlepiej 1-3) tym więcej klientów trafia do Twojej firmy z internetu.

„Sala weselna i Restauracja Partęczyny Leśna – Partęczyny” na słowo kluczowe: sala weselna

przed:

sala weselna - przed

po wykonanej przez nas pracy:

sala weselna - po

„Medical Beauty Clinic” na słowo kluczowe: kriolipoliza

przed:

kriolipoliza -przed

po wykonanej przez nas pracy:

kriolipoliza - po

„Odbiory mieszkań by Dekorowanie” na słowo kluczowe: odbiory mieszkań Łódź

przed:

odbiory mieszkań łódź -przed

po wykonanej przez nas pracy:

odbiory mieszkań łódź -po

„HWW Hewelt Wojnowski i Wspólnicy” na słowo kluczowe: doradca podatkowy

przed:

doradca podatkowy - przed

po wykonanej przez nas pracy:

doradca podatkowy - po

Jak to wszystko osiągnąć?

Przede wszystkim trzeba zrozumieć intencję wyszukiwarki Google, która ma na celu pokazać jak najlepiej dopasowane wyniki wyszukiwań do zapytań oraz dostarczyć jak najlepszej jakości wyniki.

Czyli:

im lepszy prowadzisz biznes
lepiej informujesz swoich klientów
jesteś coraz bardziej popularny w świecie rzezczywistym oraz online

tym chętniej Google pokaże Twoją firmę w wynikach wyszukiwań czy w Mapach Google.

Trzeba być spójnym informacyjnie, działać zgodnie z wytycznymi Google i dostarczać świeżych treści.
Trzeba regularnie nad tym pracować.

Żeby to osiągnąć musisz skupić się na tych 4, bardzo ważnych krokach:

[KROK 1] Posiadać dobrze zoptymalizowaną stronę internetową:

  • zintegrowaną z wizytówka firmową
  • szybką (prędkość strony można sprawdzić pod tym linkiem – oficjalny test Google)
  • responsywną mobilnie – czyli b. dobrze działającą na telefonach – to jest b. ważne dla Google, gdyż ponad 70% ruchu to ruch mobilny
  • posiadać dobre CTA (wezwanie do akcji) na stronie, żeby twój klient wiedział co na niej ma zrobić – formularz kontaktowy, rezerwacja, messenger itp.

[KROK 2] Posiadać dobrze zoptymalizowaną wizytówkę Google (profil Firmowy):

  • Zgodnie z najnowszymi badaniami algorytmu Google
  • Tak, by Google jej nie zawiesił za naruszenia regulaminu

[KROK 3] Aktywnie prowadzić Wizytówkę Google:

  • wstawiać zdjęcia i filmy
  • dbać o zdobywanie opinii i odpowiadać na nie
  • pisać i wstawiać regularnie posty (informacyjne, o promocjach, itp.)

[KROK 4] Aktywnie prowadzić dodatkowe działania pozycjonerskie dla strony i wizytówki:

  • zdobywać tzw. „backlinki” (to jest znak dla Google’a, że twoja strona jest popularna więc warto ją pokazać wyżej w wynikach wyszukiwań)
  • zdobywać wpisy w katalogach firmowych branżowych, ogólnokrajowych i lokalnych (tzw. NAP) dla twojej wizytówki Google
  • pisać i wstawiać regularnie artykuły blogowe w swoje niszy
  • optymalizować teksty pod SEO
Tylko tyle i aż tyle! 🙂

Skoro to takie proste – to gdzie jest haczyk?

Mamy sporo haczyków, szczególnie jeśli prowadzisz lokalny biznes to brzmią one następująco:

nie masz czasu się tym zająć
nie znasz się na technikaliach informatycznych i pozycjonowaniu (hosting, domena, ssl, schema, itp)
wolisz sprzedawać i obsługiwać klientów niż tym się zajmować
nie chcesz się tym zajmować, ale wiesz, że to ważne
przerasta Cię to operacyjnie

i to zdecydowanie dobrze o Tobie świadczy, gdyż nie ma ludzi znających się na wszystkim.

Ty masz znać się na swoim biznesie, a my na Google i stronach internetowych.

Wtedy My pojawiamy się cali na biało!

Jesteśmy agencją, która specjalizuje się w budowaniu stron dla lokalnych firm, prowadzeniu wizytówek Google i pozycjonowaniu lokalnym. 

Nie robimy nic innego! Skupiamy całą swoją energię na tej usłudze i pozyskiwaniu najnowszej wiedzy z tego zakresu. To pozwala być jednym z najlepszych specjalistów w tej branży.

Trochę jak lekarz specjalista. Jak chcesz wyleczyć serce to idziesz do lekarza internisty czy raczej do wyspecjalizowanego kardiologa? No właśnie. Z naszą agencją jest podobnie:

Architekci Biznesu Agencja

Jeśli chcesz pozyskiwać więcej klientów z Google i Map Google to idziesz do Architektów Biznesu 🙂!

Pewnie zastanawiasz się ile to kosztuje?

Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną spersonalizowaną ofertę 🙂.

Kompleksowa usługa budowy strony internetowej wraz z pozycjonowaniem lokalnym w Google i Mapach Google

Co otrzymasz:

1. Budowa profesjonalnej strony internetowej wraz z copywritingiem i poprawkami:

– bardzo szybkiej (zdany test prędkości wg. Google’a)
– responsywnej mobilnie – czyli dobrze działającej na telefonach (zdany test Google)
– z przyjazną strukturą URL dla robotów Google’a
– z prawidłowo ustawionym schematem struktury danych wg. Schema.org
– z formularzem kontaktowym lub inną formą kontaktu
– z wtyczkami typu messenger/ whatsapp, żeby klienci mogli szybciej się skontaktować
– z blogiem firmowym, który znacząco pomaga w pozycjonowaniu
– z zainstalowaną analityką Google Analytics

2. Optymalizacja strony pod SEO (pozycjonowanie w Google)

3. Optymalizacja wizytówki Google pod SEO  (pozycjonowanie w Google)

4. Zintegrowanie wizytówki Google ze stroną internetową (bardzo ważne dla pozycjonowania)

5. Prowadzenie wizytówki Google (zdjęcia, filmy, odp. na opinie, produkty i usługi, aktualizacje itp)

6. Pozycjonowanie Strony i Wizytówki Google

– Prowadzenie profesjonalnego specjalistycznego bloga (1 artykuł / m-c)
– Zdobywanie tzw “backlinków” (5 / m-c) 
– Wpisy w katalogach krajowych i branżowych (tzw. “NAP”) (5 / m-c)
– 4 indywidualne posty na wizytówkę Google / m-c

7. Serwer na stronę (hosting)

8. Certyfikat SSL

9. Firewall – Aktywna ochrona przed atakami konkurencji i hakerów

10. Firmowa Poczta we własnej domenie

11. Utrzymanie roczne domeny

12. Obsługa techniczna strony wraz z poprawkami i aktualizacjami (reakcja do 24h)

Co zyskujesz dzięki współpracy z nami:

Przede wszystkim dobrze przygotowaną stronę, jej prowadzenie i pozycjonowanie lokalne wraz z obsługą Twojej wizytówki Google. Na tym jednak nie koniec:

Zaczniesz budować swój strumień klientów z Google dzięki temu Twoja firma zacznie regularnie rosnąć.
Zamiast wydawać jednorazowo na budowę strony i inne koszty, masz proste rozliczenie miesięczne – nie musisz nadszarpywać płynności w Twojej firmie, a wiemy jak to jest ważne!
Załatwiasz wszystkie sprawy z jedną firmą – zyskujesz czas i oszczędzasz nerwów na łączeniu wielu podwykonawców.
Otrzymujesz nasze doświadczenie i skupienie w temacie Google i Google Maps – dzięki temu wiesz, że masz zachowane zawsze najnowsze standardy którymi się kieruje Google.
Masz wszystko co związane ze stroną internetową i wizytówką Google w jednym miejscu – nie musisz się martwić i pilnować wszystkich terminów płatności i ważności. Zajmiemy się tym za Ciebie.

TAK WYGLĄDAJĄ NASZE NIEKTÓRE REALIZACJE:

Dostarczamy naszym klientom funkcjonalne i estetycznie atrakcyjne strony internetowe, które skutecznie przyciągają klientów i wspierają rozwój ich biznesu. Każda nasza realizacja to połączenie nowoczesnego designu, intuicyjnej użytkowości i optymalizacji pod wyszukiwarki, co przekłada się na widoczne rezultaty dla naszych klientów.

Czy wiesz, że nasze strony zawsze mają wynik ponad 90% w teście szybkości i mobilności wg. oficjalnego testu Google?

Dzięki czemu są lepiej promowane przez Google, pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwań co bezpośrednio przekłada się na większą liczbę klientów.

Firma z branży:
Automatyka Przemysłowa

  • Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
pagespeed insights wyniki po optymalizacji SEO jtautomation

Firma z branży:
Restauracje

  • Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
pagespeed insights - wyniki po optymalizacji technicznej restauracja poznań

Firma z branży:
Montaż okien i drzwi

  • Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
pagespeed insights strona zotymalizowana pod SEO okna giżycko

Firma z branży:
Usługi Geodezyjne

  • Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
pahespeed insights wyniki po SEO optymalizacji geodeta

💡 Porada: Możesz też wykonać taki test dla swojej strony, wystarczy wejść pod ten link, wpisać swój adres strony internetowej, kliknąć guzik i poczekać na wyniki 🙂.

Czy mogę kupić samo pozycjonowanie albo samą budowę strony internetowej?

Staramy się pracować kompleksowo nad Twoją widocznością w Google, gdyż wtedy wiemy, że wykorzystujemy w 100% efekt synergii i spójności strony wraz z wizytówką firmową.

checklista strony internetowej

Możemy zająć się samym pozycjonowaniem, gdy Twoja strona internetowa zaliczy nasz test jakości:

szybkości
struktury schema.org
mobilności
układu URL
dobrze skonfigurowanego bloga
posiadania dostępu administracyjnego do twojego WordPressa

Warto skontaktować się z naszym doradcą i zapytać o szczegóły czy to w kwestii budowy strony czy pozycjonowania. Kliknij poniżej i zamów bezpłatną konsultację.

DLA PRZYPOMNIENIA NASZA OFERTA TO

Kompleksowa usługa budowy strony internetowej wraz z pozycjonowaniem lokalnym w Google i Mapach Google

Co otrzymasz:

1. Budowa profesjonalnej strony internetowej wraz z copywritingiem i poprawkami:

– bardzo szybkiej (zdany test prędkości wg. Google’a)
– responsywnej mobilnie – czyli dobrze działającej na telefonach (zdany test Google)
– z przyjazną strukturą URL dla robotów Google’a
– z prawidłowo ustawionym schematem struktury danych wg. Schema.org
– z formularzem kontaktowym lub inną formą kontaktu
– z wtyczkami typu messenger/ whatsapp, żeby klienci mogli szybciej się skontaktować
– z blogiem firmowym, który znacząco pomaga w pozycjonowaniu
– z zainstalowaną analityką Google Analytics

2. Optymalizacja strony pod SEO (pozycjonowanie w Google)

3. Optymalizacja wizytówki Google pod SEO  (pozycjonowanie w Google)

4. Zintegrowanie wizytówki Google ze stroną internetową (bardzo ważne dla pozycjonowania)

5. Prowadzenie wizytówki Google (zdjęcia, filmy, odp. na opinie, produkty i usługi, aktualizacje itp)

6. Pozycjonowanie Strony i Wizytówki Google

– Prowadzenie profesjonalnego specjalistycznego bloga (1 artykuł / m-c)
– Zdobywanie tzw “backlinków” (5 / m-c) 
– Wpisy w katalogach krajowych i branżowych (tzw. “NAP”) (5 / m-c)
– 4 indywidualne posty na wizytówkę Google / m-c

7. Serwer na stronę (hosting)

8. Certyfikat SSL

9. Firewall – Aktywna ochrona przed atakami konkurencji i hakerów

10. Firmowa Poczta we własnej domenie

11. Utrzymanie roczne domeny

12. Obsługa techniczna strony wraz z poprawkami i aktualizacjami (reakcja do 24h)