Jeśli myślisz o zdobywaniu lokalnych klientów z Google to dobrze trafiłeś!
Kompleksowa usługa budowy strony internetowej wraz z pozycjonowaniem lokalnym w Google i Mapach Google
Aby to osiągnąć należy spójnie zadbać oraz zintegrować te 3 elementy:
Zobacz wyniki firm, które dobrze wykorzystują potencjał pozycjonowania lokalnego w Google. Ty także możesz być na ich miejscu!
Czy wiesz, że dobrze zbudowana i zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google strona internetowa wraz ze zintegrowanym Profilem Firmowym w Mapach Google to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów dla lokalnych biznesów w 2024r.?
To mogą być 10, 100, a nawet 1000 klientów miesięcznie i to praktycznie bezpłatnie!
Takie wyniki są możliwe dlatego, że Google to niekwestionowany nr 1 na świecie jeśli chodzi wyszukiwania lokalnych firm
Zapewnie zdarzyło Ci się szukać jakiejś firmy w okolicy, czy to restauracji, fryzjera, apteki czy prawnika. Jestem przekonany, że robiłeś to w Google lub Mapach Google. Ja też dokładnie tak robię. Tak robi ponad 92% osób, które szukają jakieś firmy w internecie. Tak robią także Twoi klienci. Zresztą zwróć uwagę na te oficjalne statystyki – link.
92% gdy szuka czegoś w internecie robi to w Google – także lokalnej firmy. Jeśli nie ma tam dobrze widocznej Twojej Firmy to zyskują Twoi konkurenci.
aż 46% zapytań w Google to zapytania tzw. lokalne. To znaczy, że prawie połowa wyszukiwań dotyczy LOKALNEGO RYNKU -to ogromny potencjał dla lokalnych firm.
💡 Wniosek:
jeżeli Twoja firma jest dobrze widoczna w Google i Mapach Google to możesz zbudować swój niekończący się strumień lokalnych klientów. Który zbudowany raz może przez wiele lat rozwijać Twoją firmę.
Nasuwa się pytanie: Co zrobić żeby być dobrze widocznym?
Bardzo dobre pytanie… najpierw trzeba zrozumieć czym ona właściwie jest. Kliknij w wideo poniżej, gdzie w krótki i prosty sposób wyjaśniam co to znaczy tak naprawdę ta “widoczność” w Google i Mapach Google.
Pewnie jesteś zaskoczony, że tak to działa – ja też byłem jak to odkryłem. Poniżej możesz zobaczyć efekty odpowiedniej optymalizacji i pozycjonowania wizytówek klientów.
Widoczność wizytówek naszych klientów
Przedstawiamy efekty naszej pracy – optymalizacji i pozycjonowania profili firmy Google (wizytówek).
Poniżej znajdują się raporty widoczności Wizytówek którymi się zajmujemy.
Przedstawiają zmiany pozycji w Mapach Google i w lokalnych wynikach wyszukiwań po naszych działaniach.
Kółeczka oznaczają pozycję GPS osoby, która szuka tego typu firmy, a liczby oznaczają pozycję w wynikach wyszukiwań.
Czerwone kółeczka oznaczają pozycje poza pierwszą dwudziestką (20+ to bardzo NIEdobrze).
Zielone kółeczka oznaczają pozycje TOP 3 (1-3 to BARDZO DOBRZE)
Im wyższa pozycja (najlepiej 1-3) tym więcej klientów trafia do Twojej firmy z internetu.
„Sala weselna i Restauracja Partęczyny Leśna – Partęczyny” na słowo kluczowe: sala weselna
przed:
po wykonanej przez nas pracy:
„Medical Beauty Clinic” na słowo kluczowe: kriolipoliza
przed:
po wykonanej przez nas pracy:
„Odbiory mieszkań by Dekorowanie” na słowo kluczowe: odbiory mieszkań Łódź
przed:
po wykonanej przez nas pracy:
„HWW Hewelt Wojnowski i Wspólnicy” na słowo kluczowe: doradca podatkowy
przed:
po wykonanej przez nas pracy:
Jak to wszystko osiągnąć?
Przede wszystkim trzeba zrozumieć intencję wyszukiwarki Google, która ma na celu pokazać jak najlepiej dopasowane wyniki wyszukiwań do zapytań oraz dostarczyć jak najlepszej jakości wyniki.
Czyli:
tym chętniej Google pokaże Twoją firmę w wynikach wyszukiwań czy w Mapach Google.
Trzeba być spójnym informacyjnie, działać zgodnie z wytycznymi Google i dostarczać świeżych treści.
Trzeba regularnie nad tym pracować.
Żeby to osiągnąć musisz skupić się na tych 4, bardzo ważnych krokach:
[KROK 1] Posiadać dobrze zoptymalizowaną stronę internetową:
- zintegrowaną z wizytówka firmową
- szybką (prędkość strony można sprawdzić pod tym linkiem – oficjalny test Google)
- responsywną mobilnie – czyli b. dobrze działającą na telefonach – to jest b. ważne dla Google, gdyż ponad 70% ruchu to ruch mobilny
- posiadać dobre CTA (wezwanie do akcji) na stronie, żeby twój klient wiedział co na niej ma zrobić – formularz kontaktowy, rezerwacja, messenger itp.
[KROK 2] Posiadać dobrze zoptymalizowaną wizytówkę Google (profil Firmowy):
- Zgodnie z najnowszymi badaniami algorytmu Google
- Tak, by Google jej nie zawiesił za naruszenia regulaminu
[KROK 3] Aktywnie prowadzić Wizytówkę Google:
- wstawiać zdjęcia i filmy
- dbać o zdobywanie opinii i odpowiadać na nie
- pisać i wstawiać regularnie posty (informacyjne, o promocjach, itp.)
[KROK 4] Aktywnie prowadzić dodatkowe działania pozycjonerskie dla strony i wizytówki:
- zdobywać tzw. „backlinki” (to jest znak dla Google’a, że twoja strona jest popularna więc warto ją pokazać wyżej w wynikach wyszukiwań)
- zdobywać wpisy w katalogach firmowych branżowych, ogólnokrajowych i lokalnych (tzw. NAP) dla twojej wizytówki Google
- pisać i wstawiać regularnie artykuły blogowe w swoje niszy
- optymalizować teksty pod SEO
Skoro to takie proste – to gdzie jest haczyk?
Mamy sporo haczyków, szczególnie jeśli prowadzisz lokalny biznes to brzmią one następująco:
i to zdecydowanie dobrze o Tobie świadczy, gdyż nie ma ludzi znających się na wszystkim.
Ty masz znać się na swoim biznesie, a my na Google i stronach internetowych.
Wtedy My pojawiamy się cali na biało!
Jesteśmy agencją, która specjalizuje się w budowaniu stron dla lokalnych firm, prowadzeniu wizytówek Google i pozycjonowaniu lokalnym.
Nie robimy nic innego! Skupiamy całą swoją energię na tej usłudze i pozyskiwaniu najnowszej wiedzy z tego zakresu. To pozwala być jednym z najlepszych specjalistów w tej branży.
Trochę jak lekarz specjalista. Jak chcesz wyleczyć serce to idziesz do lekarza internisty czy raczej do wyspecjalizowanego kardiologa? No właśnie. Z naszą agencją jest podobnie:
Jeśli chcesz pozyskiwać więcej klientów z Google i Map Google to idziesz do Architektów Biznesu 🙂!
Pewnie zastanawiasz się ile to kosztuje?
Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną spersonalizowaną ofertę 🙂.
Kompleksowa usługa budowy strony internetowej wraz z pozycjonowaniem lokalnym w Google i Mapach Google
Co otrzymasz:
Co zyskujesz dzięki współpracy z nami:
Przede wszystkim dobrze przygotowaną stronę, jej prowadzenie i pozycjonowanie lokalne wraz z obsługą Twojej wizytówki Google. Na tym jednak nie koniec:
TAK WYGLĄDAJĄ NASZE NIEKTÓRE REALIZACJE:
Dostarczamy naszym klientom funkcjonalne i estetycznie atrakcyjne strony internetowe, które skutecznie przyciągają klientów i wspierają rozwój ich biznesu. Każda nasza realizacja to połączenie nowoczesnego designu, intuicyjnej użytkowości i optymalizacji pod wyszukiwarki, co przekłada się na widoczne rezultaty dla naszych klientów.
Czy wiesz, że nasze strony zawsze mają wynik ponad 90% w teście szybkości i mobilności wg. oficjalnego testu Google?
Dzięki czemu są lepiej promowane przez Google, pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwań co bezpośrednio przekłada się na większą liczbę klientów.
Firma z branży:
Automatyka Przemysłowa
- Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
Firma z branży:
Restauracje
- Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
Firma z branży:
Montaż okien i drzwi
- Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
Firma z branży:
Usługi Geodezyjne
- Wynik optymalizacji w oficjalnym teście PageSpeed Insights od Google
💡 Porada: Możesz też wykonać taki test dla swojej strony, wystarczy wejść pod ten link, wpisać swój adres strony internetowej, kliknąć guzik i poczekać na wyniki 🙂.
Czy mogę kupić samo pozycjonowanie albo samą budowę strony internetowej?
Staramy się pracować kompleksowo nad Twoją widocznością w Google, gdyż wtedy wiemy, że wykorzystujemy w 100% efekt synergii i spójności strony wraz z wizytówką firmową.
Możemy zająć się samym pozycjonowaniem, gdy Twoja strona internetowa zaliczy nasz test jakości:
Warto skontaktować się z naszym doradcą i zapytać o szczegóły czy to w kwestii budowy strony czy pozycjonowania. Kliknij poniżej i zamów bezpłatną konsultację.