Blog ze sprawdzoną wiedzą od przedsiębiorców dla przedsiębiorców
Pozycjonowanie lokalne – co to jest i po co je stosujemy
Czym dokładnie jest pozycjonowanie lokalne? Jakie mechanizmy stoją za tym terminem i dlaczego zyskuje na…
Ikony Social Madia w profilu firmy Google – jak skutecznie dodać linki?
Google umożliwia firmom dodawanie linków social media do profilu firmy Google. Poprzez umieszczenie ikon mediów…
Wizytówka Google – co to jest i dlaczego warto mieć profil firmy Google?
Wizytówka Google umożliwia przedsiębiorcom prezentowanie swojej firmy w wyszukiwarce Google oraz w mapach Google. Posiadanie…
Ukrywanie treści na stronie WWW – czyli Cloaking SEO!
Cloaking to technika SEO, która polega na ukrywaniu treści oraz prezentowaniu innej wersji strony internetowej…
Zmiany w procesie przywracania zawieszonego profilu firmy Google: Co musisz wiedzieć
Google wprowadziło niedawno istotne zmiany w procesie przywracania zawieszonego profilu firmy. Zmiany te mają na…
Nazwa witryny w wyszukiwarce Google: Jak to zrobić prawidłowo?
Nazwa witryny w wyszukiwarce Google to jeden z kluczowych elementów prezentujących naszą stronę internetową w…
Nagłówki HTML H1, H2, H3… – czym są i jak je stosować
Na stronach internetowych nagłówki H1, H2, H3…H6 pomagają w organizacji i hierarchii treści, ale także…
Business Site Google – jak odblokować stronę firmową?
Business Site Google to darmowe narzędzie które pozwalało firmom na stworzenie prostej, ale użytecznej strony…
Zarządzanie menedżerami oraz właścicielami w wizytówce Google – Kompletny Przewodnik
Czy zastanawialiście się, jak efektywnie zarządzać uprawnieniami na swoim profilu firmowym w Google? Jak dodawać…
Opinie Google – wszystko co musisz wiedzieć!
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak opinie w Google mogą pomóc innym użytkownikom w znalezieniu najbardziej…